Szállítás

A megrendelt csomagot a vételár megfizetése után, 2 napon belül a GLS csomagszállító viszi el otthonába. Az árut nyomon lehet követni, illetve aláírás nélkül átvehető. Abban az esetben, ha inkább a GLS Extrát választja, amelynél szükséges az átvételkor az aláírás, kérjük, hogy a vegye fel velünk a kapcsolatot a szállítási feltétel megválasztása előtt.  Bármelyik módszert is választja, biztosítünk Önnek egy internetes hozzáférést, amivel nyomon követheti a feladott terméket.

A szállítási díj tartalmazza a kezelési és csomagolási díjat, valamint a postaköltséget. A kezelési díj kötött, a szállítási költség változhat a csomag súlyától függően. Javasoljuk, hogy rendelését egy csomagba csoportosítsa,mert két különböző rendelést nem tudunk összepárosítani, így azok saját szállítási díjjal fognak rendelkezni.

A csomagot a saját felelősségére szállítjuk el Önhöz, a szállítás során külön figyelmet fordítunk a törékeny tárgyakra. Dobozainkban bőséges és jól védett helye van a megrendelt terméknek .

Utánvétel

A megrendelt termék csak a kiszállításkor kerül kifizetésre. Cégünk a GLS futárszolgálat szolgáltatását használja, amely házhoz szállít minden címre.

A futárszolgálat munkatársai vállaják, hogy a feladástól számított 24 órán belül kézbesítik a megrendelt csomagokat. A futárok napközben szállítanak ki a megadott címre, így kérjük, hogy olyan szállítási címet adjanak meg, amelynél napközben 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot.

A rendeléskor lehetőség van arra, hogy megadjanak egy időpontot , amely megfelelő a csomag átvételére, mi ezt a kérést továbbítjuk a futárcégnek, akik a lehetőségükhöz képest teljesítik azt.  Mivel a futárok azonban több cégnek is szállítanak csomagot, nem mindig tudják figyelembe venni a megadott időpontot. Megértésüket köszönjük!

A rendeléskor kérjük, hogy olyan telefonszámot adjanak meg, amelyen napközben is elérhetőek, hiszen a futárszolgálat munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel. Ha a címzett a kézbesítéskor nem tartózkodik a megadott címen, a futár értesítést hagy a csomag érkezéséről. Általában a futár megadja a saját telefonszámát is, hogy a későbbiekben egyeztetni lehessen az újabb kézbesítésről. Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap is megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

Vidéki ügyfeleink ugyanúgy megkapják a csomagjukat, hiszen  a GLS szolgálat minden magyarországi címre kiszállít, függetlenül attól, hogy fővárosi vagy vidéki címről legyen szó.

Sikeres szállításkor a terméket a futárszolgálatnak közvetlenül a termék átadásakor kell kifizetnie Önnek. Webshopunkon keresztül biztonságosan vásárolhat, cégünk az ön által megadott adatokat az Adatkezelési szabályoknak megfelelően kezeli.